facebook_page_plugin

godło

W kwietniu klasy 3c i 3d wyruszyły w świat! Kierunek - Góry Świętokrzyskie! Przy przepięknej pogodzie, we wspaniałych nastrojach odwiedziliśmy najstarsze polskie góry. Zwiedziliśmy Kielce. Muzeum Zabawek, Oceanarium i zobaczyliśmy dąb Bartek - to wszystko pierwszego dnia wyjazdu. Noc spędziliśmy w super hotelu " Leśna Promenada", gdzie szaleliśmy na dyskotece i oczywiście oglądaliśmy mecz- Real/Bayern... Drugiego dnia wyjazdu zwiedziliśmy Skansen Wsi Kieleckiej, zdobyliśmy Górę Zamkową  i oglądaliśmy piękną panoramę gór z najwyższej wieży zamku w Chęcinach. Nawet sokoły, które mieszkają w zamku nam się badawczo przyglądały! Białej Damy, która tam straszy nie widzieliśmy! Po smacznym obiedzie, wieczorem wróciliśmy szczęśliwie do Warszawy.

3c,3d na wycieczce w Górach Świętokrzyskich  3c,3d na wycieczce w Górach Świętokrzyskich  3c,3d na wycieczce w Górach Świętokrzyskich  3c,3d na wycieczce w Górach Świętokrzyskich

Patronaty i projekty edukacyjne

twinnig  sko  warsavianisci  wf  certyfikat przejrzystości publicznej  szkoła przyjazna uczniom