Aktualności

23 czerwca 2017 13:32 | Aktualności

Wspólne dziękczynienie za rok szkolny 2016/2017

W dniu 22 czerwca uczniowie naszej szkoły wraz ze swymi wychowawcami i trenerami brali udział we Mszy św. dziękczynnej, którą odprawil Proboszcz Parafii Nawiedzenia Najśw. Maryi Panny ks. prał. Stefan Kotwiński. Zarówno dzieci młodsze jak i starsze pięknie przygotowały oprawę...

22 czerwca 2017 20:01 | Aktualności

Quiz o zdrowiu dla klas 0-3

"W zdrowym ciele - zdrowy duch!" - przedstawiciele klas młodszych stnęli do turnieju wiedzy o zdrowiu. Uczniowie dzielnie wspierali swoich reprezentantów, mocno trzymacjąc za nich kciuki i nagradzając brawami dobre odpowiedzi. Rywalizacja była zacięta, bo drużyny wykazały się dużą wiedzą....

22 czerwca 2017 13:38 | Aktualności

Podsumowanie osiągnięć dydaktycznych i sportowych w klasach młodszych

19 czerwca 2017r. odbył się apel podsumowujący osiagnięcia uczniów w drugim semestrze. Rozdane zostały nagrody za konkursy matematyczne - Supermatyk klas drugich i Mistrz Tabliczki Mnożenia klas trzecich. Wyróżnieni zostali również najlepsi czytelnicy i dzieci, które...

22 czerwca 2017 13:27 | Aktualności

"Bezpieczne wakacje"- apel porządkowy dla klas 1-3

Czerwiec , to wspaniały czas, kończymy rok szkolny i przygotowujemy się do wakacyjnego odpoczynku. Jak wypoczywać aktywnie i bezpiecznie przypomnieliśmy sobie na naszym apelu porządkowym. Pani pielęgniarka - Janina Bulicz opowiedziała nam o bezpiecznych kąpielach wodnych i słonecznych, o podróżowaniu...

20 czerwca 2017 18:25 | Aktualności

Wizyta delegacji władz oświatowych z Chin

Dnia 9.06.2017 r. naszą szkołę odwiedziła delegacja z Chin. Byli to przedstawiciele władz oświatowych z Pekinu odpowiednika warszawskiego Kuratorium oświaty. Goście chcieli zapoznać się z systemem edukacji w polskich szkołach podstawowych. Interesowali się ilością uczniów w klasach,...

20 czerwca 2017 07:25 | Aktualności

Wycieczka 2b w Góry Świętokrzyskie - dzień drugi

Drugi dzień naszej wycieczki również już od rana zapowiadał się wyśmienicie. Pogodę mieliśmy piękną. Po śniadaniu wyjechaliśmy w stronę Nowej Słupii. Na miejscu, wraz z panią przewodnik, udaliśmy się na lekcję muzealną, podczas której dowiedzieliśmy się wiele o historii...

20 czerwca 2017 07:00 | Aktualności

Wycieczka 2b w Góry Świętokrzyskie - dzień pierwszy

Na ten wyjazd czekaliśmy z utęsknieniem. Plan zwiedzania był wyśmienity, a nastroje znakomite. Wyjechaliśmy z Warszawy planowo, dzięki czemu tuż po 10:30 wjechaliśmy na teren Bałtowa. Przed nami był dzień pełen spotkań z dinozaurami i historią Ziemi. Już podczas pierwszych warsztatów...

19 czerwca 2017 21:09 | Aktualności

Nasze dzieci na Bożym Ciele

W czwartek 15 czerwca 2017 r. wzięliśmy aktywny udział w procesjach Bożego Ciała. Najpierw delegacja dzieci z naszej szkoły brała udział w Centalnej Procesji Warszawskiej, podczas której nieśliśmy duży różaniec. Jak zwykle szliśmy na samym czele procesji, więc byliśmy bardzo...

16 czerwca 2017 22:56 | Aktualności

Wyniki szkolnego konkursu z języka angielskiego

W czerwcu uczniowie klas drugich i trzecich brali udział w szkolnym konkursie języka angielskiego. Rywalizacja była bardzo zacięta, a od nagród dzieliły czasem dosłownie punkty. Jury sprawdziło wszystkie prace i podliczywszy punkty, wyłoniło zwycięzców. Wszystkim bardzo gratuluje...

15 czerwca 2017 18:06 | Aktualności

Marzenia się spełniają

Uczennice naszej szkoły Wiktoria Błaszczyk, Tola Maciejewska, Zosia Kuich, Natalka Sobieszyńska, Dominika Maćkula, Julia Ślińska trenujące piłkę nożną w drużynie Kibice Razem Polonia Warszawa wspólnie trenowały z Kadrą Polski. Marzeniem dziewczyn trenujących piłkę nożną w Kibice...